Introductie

Heb jij een passie voor kwaliteit, arbo en milieu? Ben jij in staat om medewerkers te motiveren en te betrekken bij KAM-initiatieven? Dan is deze functie iets voor jou!

 

Organisatie

Over de organisatie

Het bedrijf is een middelgrote installatiepartner met ongeveer 90 medewerkers en een lange historie binnen de sector. Er heerst een open en informele cultuur met korte lijnen naar de directie. Medewerkers blijven hier graag lang werken vanwege de prettige werksfeer en de diverse doorgroeimogelijkheden. Ondanks de groei heeft de organisatie het karakter van een familiebedrijf weten te behouden.

 

Functie

De KAM Coördinator is verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van het KAM-beleid binnen een toonaangevend installatiebedrijf. De rol omvat het vertalen van strategische plannen naar werkbare oplossingen en het stimuleren van een veilige en kwalitatief hoogwaardige werkomgeving.

Werkzaamheden

  • Implementeren en bewaken van het KAM-beleid en de bijbehorende procedures
  • Coördineren en uitvoeren van risico-inventarisaties en –evaluaties (RI&E)
  • Adviseren van medewerkers en management op het gebied van KAM-gerelateerde zaken
  • Opstellen, beheren en actualiseren van KAM-documentatie en rapportages
  • Organiseren van trainingen en bewustwordingssessies voor medewerkers
  • Uitvoeren en coördineren van interne audits en inspecties om naleving van KAM-voorschriften te waarborgen
  • De KAM Coördinator rapporteert rechtstreeks aan de directie

 

Functie-eisen

Wat wordt gevraagd?

  • HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een MVK-diploma
  • Minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving
  • Ervaring met certificeringen zoals ISO, VCA en Safety Culture Ladder
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te schakelen op verschillende niveaus binnen de organisatie
  • Analytisch denkvermogen en een oplossingsgerichte instelling
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding
  • Beschikbaarheid voor 32-40 uur per week

 

Aanbod

Wat wordt geboden?

  • Een salaris tussen € 3.650,- en € 4.805,- bruto per 4 weken (op basis van 40 uur per week), afhankelijk van ervaring en opleiding
  • 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen + 13 ADV-dagen (bij een fulltime dienstverband)
  • Een contract voor 1 jaar met de mogelijkheid op een vast dienstverband
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Technisch Installatiebedrijf en het pensioenfonds PMT
  • Je start met proeftijd (mogelijk) via iDealMatch, na goed functioneren vaste aanstelling bij de opdrachtgever
  • Een informele werksfeer met korte communicatielijnen
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen doormiddel van cursussen en opleidingen

 

Inlichtingen

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en wil je eerst het één en ander bespreken alvorens je solliciteert? Neem dan contact op met iDealMatch. Wij komen graag met jou in contact om de mogelijkheden inhoudelijk te bespreken en bij interesse een afspraak te maken ter kennismaking. Uiteraard worden alle contacten discreet behandeld. Bel 079-888 8 888 en/of mail naar angelo.martina@idealmatch.nl!

 

Sollicitatie

Via de tekst (en knop) solliciteer kan je kiezen uit de diverse sollicitatie mogelijkheden via de site. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging met een uitleg over de AVG wet en het verzoek om toestemming om je data te bewaren.